Generația Z: Jumătate dintre adolescenții americani sunt online „aproape permanent”. 61% ar renunța la dreptul de a vota, dar nu…
Ni se spune mereu că ”generația de azi e generația nativilor digital”. O expresie apărută de nicăieri care e folosită pe post de argument. Logica sistemului consumerist-globalist este una a etichetării. ”Brenduirea” e argument. Am scris în QMagazine despre originea acestei expresii în numele căreia s-a făcut și se face reforma – distrugerea – sistemului de educație din România.
*
„Generația Z, a celor născuți în perioada 1995-2012, este, în bună măsură, generația ecranelor și a tastelor, crescută de rețelele sociale. E cea mai microinginerizată generație de până acum. Până și identitatea ei – generația „nativilor digital” – e un brand publicitar născocit în 2001 de Marc Prensky, fost director de marketing pe Wall Street, unde a pus la punct programe de antrenare a agenților de bursă prin jocuri pe calculator. În 1999, și-a înființat propria lui firmă și a transferat conceptul „gamificării” de la training-ul corporat la educarea copiilor.
Cea mai puțin studioasă generație e cea mai studiată de experți. E rodul lor, în bună măsură. O generație scoasă la imprimanta 3D a sistemului global de comunicare și control.”
*
„Generația Z, a celor născuți în perioada 1995-2012, este, în bună măsură, generația ecranelor și a tastelor, crescută de rețelele sociale. E cea mai microinginerizată generație de până acum. Până și identitatea ei – generația „nativilor digital” – e un brand publicitar născocit în 2001 de Marc Prensky, fost director de marketing pe Wall Street, unde a pus la punct programe de antrenare a agenților de bursă prin jocuri pe calculator. În 1999, și-a înființat propria lui firmă și a transferat conceptul „gamificării” de la training-ul corporat la educarea copiilor.
Cea mai puțin studioasă generație e cea mai studiată de experți. E rodul lor, în bună măsură. O generație scoasă la imprimanta 3D a sistemului global de comunicare și control.”
Mircea Platon
Când citim studii și rapoarte sociologice publicate de diferite think tank-uri trebuie să fim conștienți că ele nu sunt simple constatări făcute de la distanță, ci oferă premisele unor intervenții sau constată rezultatele unor intervenții. Sunt instrumente de inginerie socială. ONLINE…